Podivná chování Zatrolenek v Chrome (a dalších, co používají stejné jádro)

Bohužel cca týden řešíme podivné situace, kdy na server chodí v rychlém sledu (v rozmezí setin vteřiny) duplicitní dotazy na stejnou stránku/odkaz. Příčinou je změna chování v Chrome (další prohlížeče to zdá se nedělají, v Chrome to máme potvrzené), kdy Chrome po kliknutí na odkaz posíla dotaz na server 2x v rychlém sledu za sebou (v řádu setin vteřiny).

Toto chování má velmi nepěkný důsledek. Některé akce na Zatrolenkách máme jako \"Přepnout\" a tedy první dotaz způsobí \"vypnout\" a druhý \"zapnout\" (nebo naopak). A díky tomu nešlo například přidávat a odstraňovat hry ze sbírek/wishlistů pomocí tlačítek v profilu hry (toto je první místo, kde je to \"opraveno\").

V mnoha případech toto chování Chrome má velký přínos pro jeho uživatele, ale zrovna v těchto případech a když s tím web nepočítá (a 18 let se choval jinak) tak to může přinést spoustu nepříjemných překvapení.

Celý web budeme procházet a hledat problematický místa. Pokud na nějaké takové narazíte, napište nám prosím přes Kontaktní formulář. Za nepříjemnosti se omlouváme, makáme na úpravách, aby bylo vše zase normálně funkční.

Autor: Pizin | 18.6.2024 | 0

Ulicemi městečka Wildegrens se ozývají údery večerního klekání a jeho obyvatelé pevně zavírají svá okna před okolní tmou. Nocí se plíží cosi neznáméholesem, poli i přes staré bojiště. Odlehlé osadě hrozí nebezpečí. Úroda je špatná, zvířata hynou a zmizelo i několik měšťanů. Lidé mají strach… Několik místních žen se nehodlá vzdát a bojuje, ostatní je však podezírají, že snad obcují se samotným ďáblem. Zpoza staré školy se směrem k městské studni pohne stín. Chabé světlo odhalí dvě čarodějnice, které si vymění pokývnutí hlavou, zastíní svou lampu a vydají se vstříc temným lesům.

Čarodějnice! (v originálu Witchcraft!) jsou krátká karetní hra pro jednoho hráče zasazená do fiktivního světa inspirovaného Evropou a Severní Amerikou 17. a 18. století, a to konkrétně do městečka Wildegrens (čili „Divoké Pomezí“) a jeho okolí. V sérii kol hráč posílá členky svého sabatu na stále náročnější mise. Úspěšné mise ho přiblíží k vítězství, ale neúspěch naopak k jednomu ze tří typů prohry. V průběhu hry se může rozhodnout hru ukončit předčasně, podstoupit proces před porotci a ověřit, zda se je povedlo přesvědčit o vaší nevině. V opačném případě se musíte vydat na další misi.

Hra Čarodějnice! vychází z předchozí hry Vzdor! (v originálu Resist!) od stejných autorů z prostředí španělských odbojářů. Mnoho prvků a způsoby hry zůstalo stejných, ale bylo doplněno několik nových mechanismů. 

Příprava hry:

Hráč náhodně zvolí 3 porotce (z 8 možných) a vyloží je. Na stupnici přesvědčení na kartě každého z porotců hráč umístí ukazatel přesvědčení na pole s hodnotou „1“. Vedle každého porotce umístí lícem dolů 2 karty víry (s hodnotami 1 až 6). Ke každému porotci najde 3 odpovídající mise. Z těchto 9 karet misí vyloží 3 karty misí 1. dějství lícem na stůl. Na spod balíčku misí položí hráč karty misí 3. dějství a na ně karty misí 2. dějství. Hráč zamíchá 20 karet obecných výzev s 15 výzvami propojenými s vybranými porotci a lícem dolů umístí ke každé vyložené misi vyznačený počet výzev. Zamíchá se balíček 8 karet měšťanů. 

Hráč zamíchá balíček 24 čarodějnic. Z nich si dobírá vždy dvojici karet – jednu umístí do svého balíčku sabatu (herní balíček) a druhou do balíčku čekatel. Při výběru je vhodné zohlednit shodná příjmení čarodějnic. Do balíčku sabatu se přimíchají 3 kletby (ty překážejí v balíčku). Hráč si dobere 5 karet jako svou úvodní ruku.

Průběh hry:

Každé herní kolo proběhnou následující fáze:

  1. Zahrání čarodějnic: Hráč může z ruky zahrát libovolný počet karet čarodějnic a to skrytě nebo odhaleně a využít jejich akce. Karty čarodějnic jsou rozděleny na dvě části – levá „skrytá“ část je slabší, zatímco pravá „odhalená“ je silnější, ale v takovém případě je čarodějnice na konci kola poslána do žaláře. Akce umožňují např. odhalit skryté karty výzev, různě s nimi manipulovat, přidávat sílu apod. Některé akce zase mohou být silnější, pokud má hráč ve hře více čarodějnic ze stejné rodiny. 
  2. Přijetí mise: Hráč si zvolí jednu vyloženou misi a odhalí nepřátele u ní. To může spustit různé účinky od zvolené mise i těch ostatních.
  3. Zahrání zbylých čarodějnic: Hráč musí z ruky zahrát zbylé karet čarodějnic (opět skrytě nebo odhaleně) a využít jejich akce.
  4. Vyhodnocení mise: Hráč sečte sílu všech jeho zahraných čarodějnic a případně z vyložených služebníků. Hráč se může rozhodnout zvládnout libovolný počet výzev vyložených u této mise tak, že spotřebuje sílu odpovídající obtížnosti výzvy. To může spustit různé účinky. Zvládnuté výzvy typu služebník si hráč hned trvale vyloží. Je-li poté zbývající dostupná síla rovna obtížnosti zvolené mise nebo je vyšší,  hráč tuto misi zvládnul a posílí přesvědčení jednoho porotce o hodnotu uvedenou na misi. Dále je třeba se vyrovnat důsledky, pokud hráč misi nezvládnul nebo u ní zbyly nějaké výzvy.
  5. Podrobení se procesu? Hráč se může rozhodnout podstoupit další misi nebo hru ukončit a podstoupit proces.
  6. Úklid: Zahrané odhalené karty čarodějnic a kleteb přijdou na odhazovací balíček sabatu. Zahrané skryté karty čarodějnic přijdou do balíčku žaláře.Hráč si dobere novou ruku 5 karet. Pokud ve balíčku sabatu není dost karet, zamíchá se odhazovací balíček sabatu. Pokud hráč v tomto kole zvládnul misi, odhalí novou misi.

Proces:

Na konci hry se musí hráč podrobit procesu. Buď ve fázi 5 kdykoliv v průběhu hry, když dojdou dostupné mise nebo když to nařídí účinek karty.

U jednotlivých porotců se odkryjí všechny karty víry umístěné vedle něj. K přesvědčení porotce je třeba, aby hodnotou na stupnici přesvědčení tohoto porotce byla rovná nebo vyšší než součet na odpovídajících kartách víry.

A dle počtu přesvědčených porotců se určí míra vítězství nebo prohry. K remíze, kdy jsou čarodějnice považovány za nevinné, je třeba přesvědčit dva porotce.

Prohra:

Ve hře lze prohrát více způsoby:

  • Nezvládnutí 2 misí.
  • Celkový počet měšťanů na kartách nacházejících se v balíčku ztracených duší je roven alespoň 5.
  • Hráč dostane pokyn vzít si kletbu a v balíčku kleteb nejsou žádné karty.
  • V 6. fázi (Úklid) si hráč dobere nové karty a v ruce nemá žádnou čarodějnici.
  • Účinek karty oznámí, že hra končí porážkou.

Scénáře:

Ve hře je kniha scénářů „Příběhy wildergrenské“ s devíti samostatnými scénáři, které na sebe chronologicky navazují. Popis každého scénáře při přípravě hry určí, které mise a výzvy se využijí a jaká platí další speciální pravidla. Ve scénáří se nepřesvědčují porotci ani nepodstupuje proces, výhra a prohra se určuje jinak.

Sdílet s přáteli:

Komentáře

Zatím nebyl přidán žádný komentář...

Vybíráme z Bazaru

Rexhry Detektiv Po stopách zločinu
Rexhry Detektiv Po stopách zločinu
Akt. cena: 800 Kč
Končí za: 2 dny

Offcanvas